måndag 14 december 2009

trött kille!

Colin blev lite trött framåt lunch.... Jag tänkte att han skulle få äta och sen gå och lägga sig på en gång eftersom han var vaken så tidigt.
Vi satt i soffan och kollade på tv och jag gick in i köket och slängde ner potatisen i vattnet och gick tillbaks på en gång och när jag kom in så låg han så här...

Stackaren var ju jättetrött! Tog inte lång stund innan han snarkade för fullt :) Sen sov han exakt så här i lite mer än 1 ½ timme. Men så blir det väl när man envisas med att gå upp kvart över fem :D

Och en bild på söta lilla Aaron också såklart :)




Nej nu är det dags för CSI!!

Hej då :)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Men skruttis då :D Hahaha Kudden är med såklart ;) Aaron & Colin är lika ser ja :) //Jeanette

Frida sa...

Jag tycker Aaron och Mamma Ann är lika jag=) Fina pojkar du har! KRAM

Sanna sa...

hihi stackars lille Colin, jobbigt att vara upppe så tidigt.
hoppas du sov lite längre imorse:)

Annica sa...

Så fin så!
Fint namn med! =)