fredag 18 december 2009

snart jul!!!

BF idag då ;) Och lilla Aaron är redan 2½ vecka!!!
Jag måste ju säga att jag är väldigt tacksam över att han ville ut lite tidigare!
Men fy vad jag saknar magen... att vara gravid... även om jag hade väldigt ont på slutet så är det ju så mysigt. Jag verkligen älskar att vara gravid!!! Hade ju ställt in mig på att vara gravid några veckor till så jag känner mig lite lurad :)
Men, men, får väl vara gravid nån gång till i framtiden hoppas jag ju på ;)

Jag var och handlade idag, alltid lika kul att handla innan jul.... kvittot blir lite väl långt tycker jag :) Men nu är allt handlat till godiset så nu blir det till att baka julgodis i helgen!!!
Och julskinkan är inhandlad. Längtar tills onsdag kväll när det blir skinka och julgransklädning!!! Dan före julafton är ju lika speciell som själva julafton!

Fy vad kallt det har varit idag då!

1 kommentar:

Malin sa...

du får mer ÄN GÄRNA vara gravid och föda åt mig om du vill!;) vill dock ha tillbaka bebisen sen när den är född!;) haha..

jaaa visst är det MYSIGT att klä granen!!!:)

kraam