fredag 2 januari 2009

nytt år, nya tag!!

nu är 2009 här! 2008 har gått ruskigt fort. När jag sitter här och funderar över året som gått kan jag bara sammanfatta det med ett namn, vår lilla Colin. Om man jämför med allt som hänt under året och alla år bakåt så bleknar allt från den dagen Colin föddes. Min lilla älskling som kom till världen den 15 juli!

Nyårsafton firades hemma hos Malin och John och det var så trevligt så, vi vart 16 pers med barnen inräknade, åt mat och spelade nintendo wii, så vart det mario kart och j***ar vad roligt det var, jag var urkass, men det var kul iaf :)
Colin fick ligga i liggdelen till vagnen uppe i sovrummet och sova under kvällen, och han sov så duktigt hela tiden, vaknade inte ens när raketerna började smälla!
tolvslaget var vi ju självklart ut och firade med raketer och skumpa, kan man göra på nåt annat sätt ;) vi var kvar en liten stund efter det, sen var det dags att vandra hemåt i kylan. Var så trött, så trött. det hade ju varit skönt med sovmorgon, men icke då :) så första dagen år 2009 spenderade jag i soffan framför vänner maraton, det var en bra början på året!!

ska bli spännade att se om jag nu lyckas ta tag i mitt liv nu och komma tillbaks i lite form :) känns ju bra nu, sitter här framför datorn med en påse jordnötsringar... nästa vecka, då jäklar!! för på söndag ska jag äta tårta och kakor!! och imorgon bär det av till Karlskoga för att fira lite jul i efterskott med Christophers pappa.
nej, fortsätta med mina jornötsringar nu och tråna efter chokladbiskvierna jag bakade idag, mmm så goda, men dom är ju till på söndag :(

bye bye!!!



1 kommentar:

anna sa...

Tänker som dig, nästa vecka då...den här veckan är ju ändå pajad med nyår o allt.

Kram