söndag 26 april 2009

åh vad det är underbart när det är varmt!!!
Igår åkte jag, Colin och Malin till Heby för att gå på barnloppis, var väl ok, fast det var mest stora kläder, hade hoppats på lite mer leksaker, men jag fyndade iaf ett par jeans och tre leksaker för sammanlagt 90 kr så jag är nöjd ändå :)
Sen på kvällen var det dags för mig att vara barnledig! Jag och Sandra var hem till Malin och grillade gott och hade trevligt, så härligt att kunna sitta ute och äta även om det vart lite kallt senare på kvällen. Men oj vad skönt det är att vara hemifrån ibland, självklart älskar jag ju att vara hemma med Colin men man måste ju få vara nåt annat än mamma ibland :)
Idag har vi bara setat inne och degat hela dan så efter middagen satte jag och Colin oss på cykeln och trampade hem till mamma och pappa och satt och lekte på altanen en stund, kom hem strax före 20 så då var det bara att sätta på pyjamas och äta välling och nu sover han så gott så min lilla prins :) och jag sitter här vid datorn och äter kolasnören ;) mums!

3 kommentarer:

Sanna o Norah sa...

vilka fynd du gjorde i Heby då, var väl ett alldeles lagom pris för allt det där tycker jag, synd att dom inte har samma priser på leksaksaffären eller hm=)

ses imorgon..
kram

Karin sa...

Ja hon är toksöt, och hon kunde ha varit min =P Jag grinade nästan när jag var tvungen att åka därifrån utan henne =P Hon bor där ute där Tea (min hund) kommer ifrån =)

Frida sa...

Va kul att du hittade till mig :) Ja, man behöver få komma iväg ibland också!