fredag 3 april 2009

kors i taket :)

nämen, ett inlägg idag också ;)
Men idag är jag på riktigt bra humör så det är väl bäst att passa på!
Grabbarna klev upp från sängen före 8 nån gång och jag fick ha hela sängen för mig själv ett tag. Ja, med katterna också förstås. Lyckades t.o.m somna om en liten stund. Sen när man tittade mot fönstret så såg man ju genom persiennerna vilket fint väder det är idag! Strålande sol och 8 grader varmt. Så nu på fm blir det en promenad med Camilla, så ska jag ta med hunden som vi har varit hundvakt åt den här veckan, perfekt vecka för hundpromenader :)

Gårdagen spenderades ju då som sagt på fröet på fm och den här veckan var det MYCKET lugnare, så skönt så! sen vart det som vanligt en lunch på Waynes. Men jag gick lite tidigare för jag skulle hoppa in och jobba i ett par timmar, vad roligt det var att få jobba lite igen och hopppas på att jag får jobba lite mer nu för man blir ju inte rik på att vara mammaledig :)

nu är det dags för lillen att få lite smörgås!

1 kommentar:

Kristin sa...

ja jag har världens sämsta fantasi när det gäller killnamn :)