lördag 4 april 2009

sooool!!!!

Kan man göra annat än att njuta i det här vädret? Och ännu bättre, det ser ut som att det kommer vara så här ett tag till :D

Igår var jag ju som sagt ut och gick med Camilla, och lilla Isak såklart :) när jag kom hem vaknade Colin precis så jag tog upp honom och han somnade om igen och sov i nästan två timmar till, så jag passade på att städa lite och sen gjorde jag tacopaj, mums vad gott det var, längesen jag gjorde det. Fortsatte städa efter maten så nu är det rent här hemma igen, i två dagar....

Idag har vi varit till lekparken en sväng och gungat lite också åkte jag och Colin rutschkana (stavning???)
Sen har jag städat lite på balkongen nu på em. Vill ha nya balkongmöbler, dom vi har nu köpte vi till förra lägenheten och där hade vi MYCKET större balkong så det är lite trångt nu :)

Dags att kila vidare :) Bye Bye!!!

Inga kommentarer: