måndag 6 april 2009

härlig dag!

idag var vi ut och gick med Malin, var ute och gick i 1½ timme, det är ju så skönt ute. Så stannade vi i skogen och knäppte lite fina kort på Colin :) Också såg vi fyra ekorrar som busade som galningar i träden, så gick vi en liten bit till och där var det en ekorre till. Dom är ju så fruktansvärt söta dom små djuren. Sen gick vi hem till Malin och satte oss och fikade ute i solen på framsidan och Colin lekte jaga katt på marken :D




































Nån som har nå bra filmtips? Tittade på Marley and me igår och jag vart faktiskt väldigt besviken, trodde att den skulle vara mycket bättre. Så tittade vi på the valkyrie för några dagar sen och den var ju inte alls bra :( Det kommer ju bara massa dåliga filmer... Men nu väntar jag ju så klart på nya fast and furios, äntligen de riktiga skådespelarna tillbaks! Vin Diesel.....mmmmm mums!!
En bra film kan jag iaf säga att jag har sett senaste tiden och det är Changeling, riktigt bra film!

4 kommentarer:

Heretique sa...

haha, fräsiga bilder :)
och jag instämmer, changeling är riktigt bra!

Karin sa...

Hehe vilken cooling =) Och jag håller med, Vin Diesel, mums =P

Sanna o Norah sa...

åhh vilka mysiga bilder på våran Colin:)
härligt, vi skulle ju också tagit en promenad, men alex hade glömt ta ut vagnen, illa=) så vi blev inne.
Ses imorgon som vanligt.

Anonym sa...

Har ocksa hort att Changeling ska va bra.
Kan rekommendera Leo Di Caprios nya om du inte sett den, lite lik Blood Diamond fast annat tema. Saknare lille Colin han ar ju bara for sot!!! kram H