lördag 18 april 2009

jamen vadå uppdatera....
jag är lika duktig som vanligt ser jag :)

Påskhelgen blev riktigt bra, var hem till mamma och pappa på lördagen och åt påskmiddag och njöt i solen på altanen. Massa god mat som vanligt :) Min mamma är bäst!!!!!
Söndagen var vi bara hemma hela dagen och hade det bra. Sen på måndagen vart det dags att sätta sig i bilen och åka till Karlskoga för att hälsa på Christophers pappa med familj. En heldag där sen var påsken slut för det här året och alldeles för mycket godis har jag ätit...... varför är det så gott för?

Sen har veckan rullat på som vanligt med öppna förskolan i onsdags där det var nån gubbe och pratade om sambolagen, så nu kanske det är bäst att gifta sig då ;) Efteråt blev jag och Colin och Amanda och Wilson hembjudna till Sanna och Norah, killarna lekte och Norah sov :D Hade en jättetrevlig em!
I torsdags var det ju då fröet på schemat och efteråt lunch på stan, men nu är det nästan inge kul att fika på stan längre, börjar bli lite tjatigt, och nu är ju inte barnen så roade av att sitta i en stol och titta när mammorna sitter och babblar. Nej nu är det skönt att det börjar bli varmare så man kan vara ute och ha med pickninck istället.
Gårdagen spenderades i Heby hos Vide som fyllde 1 år!! stora killen nu ju :)

Nu har jag en liten skrikhals på golvet :) usch, Colin har varit värre än nånsin den här veckan.... två till tänder på gång nu, att det ska ta sån tid innan dom kommer fram, det måste ju vara så jobbigt :(

3 kommentarer:

Sanna sa...

åhhh äntligen en uppdatering:p

Låter som ni haft det ganska bra på sista tiden.. =)
ses på onsdag, eller ja kanske imorron om det blir nå sola?=)
kram

Eleonore sa...

va fin blogg du har :) har du gjort sidan själv? Ja vist e de UNDERBART ATT VARA MAMMA!

Eleonore sa...

Tack :) Jo man den e superfin! ja skulle också vilja göra nått annat men ja vet inte hur man gör hehe :P