torsdag 9 april 2009

orka.....

Fyyy f*n vad trött jag är nu!!! Kunde absolut inte somna igår kväll, tittade på klockan sista gången 0.48 sen vaknar Colin kl 4.54. Vad glad man blir då. Lyckades få honom att somna om men tror ni jag kunde somna på en gång då? Hann nog sova ca 30 min innan han vaknade för dagen kl 6.10. 4,5 timmars sömn är alldeles för lite :( Och riktigt tråckväder är det också, jättedrått och trist. Hoppas på bättre väder imorgon iaf för då tänkte vi gå till sorf på äggletningen och titta på lite djur :)


GLAD PÅSK ALLIHOPA!!


2 kommentarer:

Caroline sa...

åh.. jag saknar den kaotiska äggletningsdagen. Nostalgi <3
Glad Påsk min vän :)

Sanna o Norah sa...

Usch jobbigt när det är så där..
råkigt att vi inte var iväg igår, dessa dryga förklningar:(
ses snart hoppas jag..