fredag 24 april 2009

usch vad oroligt jag har sovit inatt.... Tittade på criminal minds igår och det handlade om en liten pojke som blivit mördad och fy vad hemskt det är att titta på sånt nu, det är klart att det alltid har varit jobbigt att se sånt men nu har man ju en egen liten och jag kan inte ens föreställa mig hur hemskt det skulle vara om nåt hände min lilla prins. Var tvungen att gå och titta till honom flera gånger innan jag gick och la mig.
Nej fy nu ska jag inte vara så här hemsk, kan ju berätta att det här med eget rum har funkat hur bra som helst dom här dagarna, han sover hela nätterna och vaknar och sitter och leker en stund. Tror faktiskt att han sover mycket bättre där än inne hos oss, skönt att slippa smyga in när man ska gå och lägga sig :)
och framsteg gör han ju självklart också, för ett tag sen lärde han sig klappa händerna. Han sitter och vinkar åt allt och alla :) och nu kan han faktiskt stå en liten stund själv utan stöd!!!! stora killen nu ju :D





så vill jag passa på att slänga in ett JÄTTEGRATTIS till Ebbe som fyller hela 1 år idag!!!!!

3 kommentarer:

Karin sa...

Tack så jättemycket =) Vi fick tillökning i familjen, en systemkamera =D Haha! Det är superduperroligt att gå loss med den =)

Usch, jag förstår precis vad du menar med barn inblandade i kriminalserier, det är läskigt. Inatt drömde jag faktiskt att jag höll på att tappa Linnea i ett gruvhål :S Man blir alldeles paff när man vaknar! Vad kommer det ifrån liksom!?! hehe =) Kram kram

anna sa...

Ebbe tackar så mycket. Jag såg oxå Criminal Minds igår men mitt program handlade om en kvinnlig seriemördare. Konstigt...är det bostadsort som avgör vilket avsnitt man får se???

Sanna o Norah sa...

men åhh vilken duktig kille du har.. tror han går snart lille Colin, =) eller stora kanske jagh ska säga, våra barn är ju stora nu.
Hoppas ni får en trewvlig helg o att vi ses snart.. kram kram!