söndag 14 februari 2010

alla hjärtans dag!

Haft en toppendag idag! Jag började dagen med mys i soffan med två barn som vaknat på sin bästa sida :) När Christopher vaknade så gick vi ut på en långpromenad i det underbara vädret. Hem och vila en stund sen har vi ätit god mat för ett tag sen. Så blev det en ny kladdkaka idag...

nougatkladdkaka den här gången!
(från samma bok)

gårdagens kaka
C och C ligger uppe och sover lite middag, A ligger här nere och sover och jag sitter här vaken, varför?!?!

Älsklingen överraskade mig med paket idag också :) Han brukar alltid köpa blommor på alla hjärtans dag men i år fick jag presentkort på ryggmassage!!!! Såå välbehövligt :) underbart!!

Känns som jag håller på att bli förkyld nu.... har varit jättetäppt sista två dagarna ocg kännt mig allmänt seg:( Har inte tid att bli sjuk nu när vi äntligen har kommit igång med fröet och öppna, Colin behöver få leka av sig lite :)
Jaja, det visar sig väl om det blir bättre eller värre!!!

1 kommentar:

Sanna sa...

åhhh jösses så gött det där såg ut då. undrar när man får smaka? haha;)

vilken snäll karl du har, massage är underbart=)