torsdag 18 februari 2010

trött trött trött tröttt.....

...så varför sitter jag här när jag kan gå och sova :S
Känns ju väldigt dumt!

Mötte upp Malin och Elvira för att gå till fröet imorse, inte så jättemycket folk idag. Skönt!
Men jag vet inte riktigt vad man ska kalla min stora prins för längre, fy vilket jädra humör han har och så envis!
är ju pinsamt att vara på såna där ställen när han beter sig sådär :(
Men, men självklart är det väl bla en reaktion på att han har blivit storebror också. Han har ju liksom inte mamma och pappa för sig själv längre...
Det går väl över får man hoppas :) Men då kommer det väl nån trotsålder iställe
t ;)
Men han är ju underbar ändå såklart, mammas lilla älskling <3

Nej, nu ska jag passa på att kika vidare sen blir det läggdags för mig!!

3 kommentarer:

Sanna sa...

En envis liten prins med andra ord=) men som vi pratat om tidigare är väl jobbigt o dela mamma o pappa med någon.. det går nog över ska du se. =) Han är ju faktiskt inte alltid envis =)

Jeanette sa...

humöret hör nog till för Alfred har haft en period nu som man bara vill slita sitt hår.. vet inte om ja vågar säga att den är över men det har iaf blivit bättre ;) //Jeanette

Malin sa...

han kanske har kommit i förtrots.. ;)
min kompis son började vid ungefär 18mån ålder....
så risken finns ju! hoppas det lugnar sig om ett tag!!!
ja man är bra envis med att sitta vid datorn fastän ögonen vill stänga ner!;)
hoppas ni får en skön helg!
kraam