måndag 1 februari 2010

köpes:

Motivation och självdiciplin!!!!

Man kan ju köpa det mesta på nätet så nånstans borde jag väl kunna hitta lite, eller?!?!


För det här med att dra ner på godis går ju bra.... Motionera? vad är det?
Jag var jätteduktig 1 vecka! åh, vad bra, för det hjälper ju.... NOT!!
Är ju absolut inte lättare när man bara går hemma hela dagarna heller.
Och det här jäkla pissvädret gör ju inte saken bättre. Hade det bara varit jag hade jag nog tagit mig ut på ett annat sätt, men nu är det ett helt projekt att ta sig iväg, massa kläder på både barnen och mig, passa mat och sovtider....
Imorrn skulle vi iaf få sällskap av Sanna och Norah, då blir det mycket roligare att gå :)

2 kommentarer:

Sanna sa...

Ser fram emot promenaden imorrn, jag behöver den=)

men jag håller med, drygt o gå ut i det här vädret, o klä på sig o massa sånt, sen vart ska man gå? vart tar man sig fram lättast.. drygt nu. hoppas man hittar ut till sommaren=)

Anonym sa...

måste bara tipsa om en sak! Hoppa hopprep! snabbt och enkelt och tränar hela kroppen=)