måndag 8 februari 2010

Fy vad helgerna går fort!!!
Har iaf haft en kanonhelg :) Direkt när Christopher kom hem från skolan i fredags så åkte vi ner och skrev på faderskapspapper, bättre sent än aldrig ;), sen så tog jag med mig barnen och gick ner på stan och träffade Malin & Elvira och Anna & Thilde för en fika. Sen blev det en lugn skön fredagskväll hemma :)
Lördag och dags för loppis!! Och jag blev inte besviken den här gången, fyndade bra faktiskt, och Colin blev sååå glad när jag kom hem med nya saker :)


Han fick en grävmaskin
Och en verktygsbänkHittade en del kläder också, till båda två, Så jag är definitivt nöjd!!

Och sen blev det ju då äntligen kväll!!! melodifestival och tjejkväll med massa gott :D Hade en jättetrevlig kväll! Vilken tur att melodifestivalen håller på några veckor ;)
Söndagen bjöd på middag hemma hos mamma och pappa, självklart lika gott som vanligt. Mat är alltid godast när mamma har gjort den :D


Och så blev det måndag igen då.... så då är det väl dags att försöka med det här med motion och äta bra igen ;)
Har tillbringat förmiddagen med skrikande barn, en storstäd av soffan, som verkligen behövdes upptäckte jag :S, diskat och ätit lunch Så nu sover båda barnen, äntligen, och jag njuter av en stund för mig själv.



Men en jobbig dag blir genast bättre när jag tittar på mina älskade små hjärtegryn

2 kommentarer:

Anonym sa...

heej! ja suuperskönt! hoppas verkligen att jag inte åker på det igen (alltså hade det ju med Elias och det räckte mer än gott&väl)...
åh vilken härlig helg du verkar ha haft!!:)))
och va SÖTA de är ihop!!:)))
kraaam

Sanna sa...

åhh sötnosar, vilken mysigt bild

håller med, lördagen var helt super, precis vad jag behöver. Som sagt tur det är ett par lördagar framöver--
ses imorrn.