tisdag 12 oktober 2010

bus!

Den här dagen började med att Colin tog en riktig sovmorgon! 8.47 började han traska nerför trappan :)
Som tur var skulle han inte till dagis idag så jag slapp väcka honom. Istället för dagis blev det lek med bästisarna idag, som det tyvärr blir alldeles för sällan nuförtiden :( Men det är väl så när barnen blir stora och det börjar bli dags för jobb och dagis... Känner att det är lite trist att man i
nte får göra nåt med andra barnet, Aaron vill ju också ha lite kompisar och inte bara leka med brorsans! (mamma också för den delen ;)) Men, men, han lär väl inte förbli kompislös resten av livet hoppas jag ^^

nä, skynda på lite så jag hinner till dom där desperata hemmafruarna då ;)

pussla är ju så roligt! Och han är så duktig min pojke :)

och så här lycklig blir man när man kan stå själv utan stöd :)

2 kommentarer:

Frida sa...

Kom hit och lek en dag, det skulle Hannes gilla. Han älskar din blogg när du lägger ut kort på C och A. hihi

Therese - Colins mamma sa...

Ok! Jag har en kompis som bor i Västerås så jag vet var det är ungefär :)