måndag 11 oktober 2010

nu ni kommer det bilder :)

Idag bestämde jag mig för att ta med barnen upp i skogen efter vi hämtat Colin på dagis, han blev såklart jätteglad när jag sa det. Men misstaget jag gjorde var ju att säga det när vi var på dagis för då trodde ju han att vi skulle gå direkt och samma väg som dom gick när dom var ut... men vi var ju tvungna att lämna trehjulingen och byta vagn först, det förstod ju såklart inte han, så han grät och var ledsen hela vägen hem! det var ju en bra start...
Plock
ade ner barnen i vagnen och tog med lite mellis som jag tänkte vi kunde äta ute. Colin fortsatte vara gnällig :(
Tanken var att jag skulle försöka
knäppa lite fina höstkort men Colin ville ju inte alls kliva ur vagnen och sätta sig på en massa löv på marken ^^ Aaron däremot är det ju bara att placera där jag vill ha honom :D
C klev ur vagnen en stund iaf när vi kom upp mot parken
där det var jättemycket löv, men sen skulle han såklart sitta igen. Jaja, vi fortsatte och hamnade uppe vid vattentornet och ja jag gick upp dit med syskonvagnen! Haha, det var inte lätt :D
C blev nöjd en stund när han fick en festis men sen skulle han i
vagnen igen. Han var iaf uppe och gick ett par gånger :)
Dom somnade båd
a två på hemvägen och sov ute i typ en timme, sen efter dom setat en stund i soffan såg jag att C var alldeles rödmosig på kinderna och jättevarm! Då var det kanske inte så konstigt att han var gnällig och sur :(
Tog tempen på A en stund senare då han också kändes varm och han hade 38,5.
Det lustiga är att nu på kvällen när jag kom hem från träningen s
å är ingen av dom varm..... :S Det lär väl visa sig inatt antar jag. Annars var det nå riktigt hastig feber.Nej bilder var det ja :)

Hade hoppats på fina
syskonbilder men det gick ju inte alls när C var så där sur :D Ja, ni ser ju själva ^^

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Alfred flyr så fort ja tar fram kameran! Jävlit trist för det är många gånger man vill fota dom.
Lämna kameran framme är ju helt omöjligt!

Frida sa...

Fiina bilder!! älskar höstbilder:D

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Vilka fina bilder, synd att storebror inte ville.. =(
Svårt o knäppa kort på dom nu för tiden tycker jag=(