söndag 10 oktober 2010

härliga söndag!!!

Så är grabbarna hemma och det är fullt ös igen :)
Det hade gått så bra så där hemma, Aaron hade varit lite ledsen ett par gånger men det är ju mindre än vad det är här hemma så :)
Och jag är sååå utvilad nu! Klev ur sängen kvart över 10 imorse :)
Sen har vi städat nedervåningen ordentligt. Skönt att få det
gjort!

På söndagar har jag träning kl 15, idag skulle Christopher iväg och träna efter vi städat klart, så vi stod och diskuterade och kom fram till att han behövde sticka vid ett om han skulle hinna hem innan jag stack.
Sen kom Malin hit kvart i tre och C hade inte kommit hem än. Där stod jag och var jätteirriterad över att han inte var hemma än.... Det tog sin lila tid innan jag kom på att jag faktiskt inte hade nå barn hemma och att jag kunde åka
utan att han var hemma ^^ Snacka om att man är inne i rutiner :D

Nu väntar vi bara på kroketterna sen blir det lite sen middag med smaskigt kött och bea sås! Mums.

1 kommentar:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Åhh härligt.. kvart över 10 så länge har jag nog aldrig sovit känns det som, iaf inte sen N kom:)
o ni verkar ha hunnit massor :) härligt..