onsdag 13 oktober 2010

rubrik?

Åh fy vilken kväll natt det var igår då.... Vill jag inte ha inatt :)
Dagen här hemma har inte direkt varit nå storslaget idag inte, en helt
vanlig tråkig dag hemma, Eller ja, Colin har ju varit på dagis och jag har varit på zumba ikväll, så lite skoj har det väl varit.

Åh, det är så jobbigt, för nu har det blivit värre med Aaron igen, jag kan knappt resa mig ur soffan innan han börjar skrika :( Det har iaf gått lite bättre nu med Christopher när jag är borta iaf, men ofta är han helt hysterisk :( Men vad fan ska jag göra, jag måste ju kunna få gå utanför dörren, eller ska jag skita i all träning och vara hemma hela tiden? Hjälp.... Nej, jobbigt det är vad det är, är ju så hemskt att veta att han antagligen är hemma och bara skriker :(




Nog tycker dom om varandra iaf även om det inte alltid märks ;)


2 kommentarer:

Malin sa...

separationsfasen i sig när den är som värst, varar väl i regel inte såååå länge.. stå ut helt enkelt :) han behöver dig, så låt han få ha dig nära hos honom.. (men självklart ska du få gå på toa,äta osv!) =)
Elias var som allra värst, då höll det i sig i ungefär 1mån.. men det höll på totalt från 7½mån-12mån ungefär... men var som värst vid 8mån och sedan när A gick hem på pappaledighet vid 10mån ålder, då blev han PAPPIG!;)

Men det är ju kanon att han nöjer sig någorlunda med sin pappa också lille Aaron, kan ju säkerligen vara bra för honom att få vara med honom medans du tränar, för du måste ju få komma ut också..
Annars blir man tookig..

Sannan Mamma Till Skrutt sa...

usch förstår att det är jobbigt, bir ju jobbigt för alla när det är så=( hoppas det går över snart..