måndag 4 oktober 2010

tjohoo!!

Äntligen har en utav dom där två tänderna där uppe tittat fram :D Att det ska ta sån jäkla tid...

Och hjälp vilket humör Aaron har! Har ju sett förut att han har hu
mör men nu har det verkligen börjat visa sig :) Han kryper väldigt ofta omkring med en bil under ena handen, sen så tar det ju faktiskt stopp ibland, då sätter han sig upp och vrålar, försöker igen på samma ställe, sätter sig upp och vrålar, så fortsätter det så ett tag :D

Mamma, ser du inte att jag är ledsen.... :(
Så ska han ju självklart alltid ha det som Colin leker med, förstår ju att Colin blir sur och antagligen lite less på honom för han är verkligen nästan hela tiden där han är!

Colin byggde ett så fint torn idag :)
Men sen kommer den här stunden när dom sitter så snällt bredvid varandra och leker och samsas och bara är helt underbara, då glömmer man lätt bort att det var världskrig nyss :)




2 kommentarer:

Therese - Colins mamma sa...

Det kan jag tänka mig att han var riktigt fin i :)
Finns ju hur mkt sött som helst, men jag tänker mest på att det ska vara bekvämt då Colin kryper så mkt än!

Therese - Colins mamma sa...

Ok!
Jag har också problem med att kommentera och komma in på bloggar :/ Allting är väldigt slött!