onsdag 6 oktober 2010

morgonlek på rummet!

Idag var det nära att Colin fick stanna hemma bara för att jag låg så skönt i sängen och det var så kallt utanför täcket ;) Dom lekte ju så snällt och lungt inne på Colins rum i säkert 40 min innan jag kände att jag var tvungen att kliva upp för att vi skulle hinna. Colin slog på lampan och steroeon så dom satt där inne och hade skoj :) Men iväg kom vi och helt otroligt men vi kunde gå och inte åka på trehjulingen idag! Det tog sån otrolig lång tid att komma hem igår så jag orkade verkligen inte en dag till.
Sa till Colin "ska vi springa till dagis idag?" "jaaaa" fick jag till svar då.
Sen så tyckte han att Aaron också skulle springa och blev jättebesviken när jag sa att han inte kan springa ^^ Och faktiskt så sprang han nästan hela vägen, självklart blev det ju stopp då och då.

Nej kika vidare lite snabbt idag igen innan Greys anatomy börjar då :)

1 kommentar:

Therese - Colins mamma sa...

Oj, 18 år - det var inte lite! Javisst blir det tomt när de försvinner efter så lång tid... Särskilt om man haft ett djur sedan man var så liten med.
Ha en bra kväll. KRAM!