måndag 21 februari 2011

bak!

Idag ville Colin baka efter dagis igen... så ännu en gång fick jag väl offra mig ;)
Det är hårt att vara mamma ibland ^^

Gjorde chokladbollar idag och jag trodde faktiskt inte att han skulle vilja kladda med händerna men det gjorde han glatt :)
Sen åt vi två var när vi var klara. Det är ju iaf skönt att när han bakar så glömmer han oftast bort det när det är i ugnen idag var det ju ingen ugn så då åt vi ju såklart direkt men han åt sina två sen var det inge mer tjafs om saken :)
Dessvärre blev det ju då fler till mig, dom kan ju inte ligga där och bli dåliga liksom ^^ Jag har ju iaf tränat idag :)



Nyvaken Aaron hos en storebror som blir väldigt glad när han vaknar :)

2 kommentarer:

anna sa...

jaha, frågade idag o fick till svar att dom är lediga, får fråga igen imorron. betalar ju för det så varför skulle han inte få gå. borde ju vara lika för alla.

Sandra, Colins mamma sa...

Ja det blir fler och fler som får det namnet. Men det är fint! Min sambo bestämde Colin efter racerföraren Colin mcray så där hade jag ingen talan hehe. Vad gott det ser ut med chokladbollar. Hoppas ni haft en bra start på dagen!