söndag 27 februari 2011

bilder säger mer än ord ;)

ok, dagarna jag missat kommer i bilder nu då :)

Torsdag! Svinkallt, men vi satte oss i bussen och åkte till fröet på fm, sen blev det lunch sen öppna förskolan på em!
Två nöjda grabbar den dagen :)





Fredagen flög iväg med marken, veckohandling, core träning och serietittande :)

Lördag och loppis i gåvan!
Rätt nöjd faktiskt :)






Och allt detta fick jag då för den nätta summan 240 kr!!


åh, mina underbara ungar!!!


Idag, söndag har jag och Colin varit iväg en sväng till Sorf och tittat på hästarna, jag hade ju tänkt att han skulle få prova på ridningen lite mer på riktigt istället för ponnyridning så idag var vi där och tittade för att se lite hur han reagerar :)
Och tro mig när jag säger att han blev riktigt pissed off när han inte fick rida idag ^^
Men vi klappade hästar, vi var tom in i spiltorna och klappade :) Och han var så nöjd, ända tills dom skulle ut i ridhuset och han insåg att han inte fick följa med :)
Han fick iaf sitta på en låtsashäst ;)
Sen stannade vi faktiskt och tog en fika på hemvägen, bara jag och Colin!
Så han har fått lite välbehövlig egentid med mamma idag :)

7 kommentarer:

anna sa...

han fick vara på dagis, skönt både för hans o min del... så nu är det bara em man måste planera in något att göra o tur att det är lite mildare ute så man kan vara ute :-)

Jeanette sa...

Va mysigt ni haft de :)

Jeanette sa...

Tack! Ja de är jävligt synd :(
Vi verkar ju gilla samma grejer oxå.

Jeanette sa...

De vet ja inte :) Hade varit roligt isf!
På lördagar här finns de "Functional Challenge/Core" Kl.10 så då kan man ju fika efter innan du åker hem ;D 70Kr/pass

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

åhh vad roligt, o mycke roliga fynd=)

funderade på en playdate här på fredag du får gärna komma då:)

kram

Jeanette sa...

Lör fm är ju super ju!
Va säger Christopher om att va 4barns pappa då? ;D

Ewe sa...

åh, tack så mycket. det ska bli spännande och jättemysigt att få vara med om det en tredje gång :)

fina kläder du hittade. jag letade efter byxor till Oliver, men hittade knappt några. Men en massa fint till Vera fanns det :)