onsdag 9 februari 2011

piggelin igen :)

Ja, det måste ha varit nå väldigt mild variant vi fick hem....
Christopher har mått illa, men inget har hänt, barnen är än så länge friska *peppar peppar*
Och jag är som vanligt igen, förutom att jag inte riktigt har fått i mig nån mat, lite makaroner gick i iaf och ett äpple :)

Colin fick ju va hemma idag också så det har varit fullt ös! Aaron sa gomorron kl 4.50 imorse så det var väl bara att säga tack och gå upp.... Colin klev upp vid 7.
Sen har dom lekt och lekt och lekt, bredvid varandra och med varandra. Dom var små änglar hela fm (nästan) Däremot så såg det ut som ett slagfält här hemma istället ;)
När Aaron sov så passade jag på att plocka ihop alla saker och försökte få Colin att hjälpa till men då står han först och säger att han inte kan och försöker böja sig ner sen kläcker han ur sig "mamma, nej, col ont rygg" hahaha det gick ju inte att göra annat än skratta, vad har han fått det ifrån liksom? :D
Sen har dom sprungit som galningar här hemma efter middagen och jagat varandra, oj vad dom har skrattat, men en liten stunds lugn och ro
framför lite böcker hann dom med iaf :)

Imorgon hade vi ju hoppats på fröet, men jag tror inte vi vågar gå dit.... imorgon vid 9-9.30 är det 48 timmar sen jag spydde, och barnen visar ju inget men tänk om dom har nåt på g? Vi ville ju göra klart våra igelkottar... Colin har tjatat om igelkottar och Norah varenda dag nu :)
Känns lite dumt att chansa när det är barn inblandade!
Så är det fint väder tar vi nog oss ut en sväng istället!

Kika vidare en snabbis, sen sängen! Gonatt :)

Inga kommentarer: