söndag 6 februari 2011

fan vad surt!

Trött och seg och egentligen ingen lust att träna. Så kände jag mig ikväll, men jag tog mig iväg och när jag kommer fram var det fullt!!
Nu är det så att det har blivit platsbegränsningar på zumban, max 50 pers i lokalen så först till kvarn gäller, jag tyckte att en halvtimme innan skulle räcka idag men det gjorde det tydligen inte :( Så värdelöst! Jävla Sala kommun!!!!
Får vänta på boxen imorrn istället då! Och nu när Christopher börjat jobba kommer det ju bli så trist att det bara kan bli träning varannan vecka eftersom han jobbar skift :( Fast måndagar kommer mamma lite tidigare varannan vecka och på helgen kan jag ju köra så helt utan blir jag ju inte :)

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Tänk på mej som de inte finns Zumba hos ens ;(

Suzann sa...

Men hör av dig till kommunen (om det är dom som håller i zumban) och tyck till om att det borde finnas flera pass med det eftersom det är så pass poppulärt...

Och kanske nåt system om det blir flera pass att man bara får gå på ett i veckan, just för att någon annan ska få möjligheten också..

Frida sa...

Läste de i tidningen, fyy så dåligt!!