onsdag 2 februari 2011

sooool!!

Åh vad solen gör en på bra humör!!!!
Så underbart skönt med lite plusgrader och solstrålar :)
Fast kidsen vaknade 6 imorse.... inte lika skoj! Me
n det är väl bara att vänja sig om nätterna ska fortsätta såhär. Men jag tar ju hellre en hel natts sömn och vaknar lite tidigare än att springa maraton på natten och sova till 8!
Och faktiskt är det rätt skönt att ha lite tid på morgonen innan dagis istället för att bara kasta i oss frukost och på med kläder och iväg!
Och bara för den tidiga morgonen så gick dom och la sig kl 18.20, inte helt fel det heller ;)

Ett härligt zumbapass har jag kört idag också! Äntligen kan jag köra igång med träningen igen!!!!! Har ett par dagar kvar med penicillinet men det struntar jag faktiskt i, nu orkar jag inte vänta längre :)


Underbara sol!!! Och medans Aaron busade i solskenet så tittade Colin på favoritfilmen just nu: Lady & Lufsen!



Nu ska jag ta och titta på ett avsnitt av one tree hill innan Christopher kommer hem! Sånt jag får passa på att göra när han är borta :)

Inga kommentarer: