fredag 11 februari 2011

den finaste traktorn jag nånsin sett!!

Jäkla pissväder det blev idag då!!! Det måste ju ha kommit typ 3 dm snö inatt! Nu räcker det väl!
Så det var en del att skotta :) Men en bra barnvakt hade jag ju här på fm iaf ;)



Colin tog fram sin konstnärliga sida när Aaron sov middag och vi satt och ritade! Han ritade en traktor :)
Helt på egen hand har han gjort den här *stolt* Jag blev ju alldeles rörd när jag såg den!



Så blev det den vanliga veckohandlingen när Christopher kom hem från jobbet sen hann jag med ett zumbapass efter det och nu sitter jag här och öuhm...äter choklad ^^
När jag kom hem från träningen hittade jag en trött Colin i soffan som visst hann somna när Christopher lagade mat :)



Och gissa vad lilla jag ska göra i helgen då?
Jo, jag ska jobba! Fy vad härligt :) Det var ju inte igår om man säger så... Hoppas jag kommer ihåg allt bara.
Nu är det ju 1 år och 4 månader sen! Men kul ska det bli och lite extra pengar är ju mer än välkommet :D

Inga kommentarer: