måndag 14 februari 2011

en stund för bara mig!

Så var den här jobbhelgen över då! Härligt har det varit :) Hoppas att det inte ska dröja alldeles för länge innan nästa gång!

Och ny vecka igen! Colin var ju överlycklig när han skulle få gå till dagis idag, han har ju inte varit där på en vecka nu.

Sen kl 10 var det dags för mig att bara få rå om mig själv en stund så i en halvtimme låg jag på Lindas beautycenter och fick en ryggmassage! Åh vad skönt det var, men lite smärtsamt på vissa ställen :)

Och ikväll ska jag ha Erikas motionsgympa pass, ska bli sååå roligt! Nu är det ju några år sen :) Har letat fram det senaste passet jag hade så det får det bli! Riktigt peppad nu!

Nåt alla hjärtans firande lär det ju inte bli här hemma iaf! Den här veckan jobbar C kväll så han slutar kl 22 och i helgen jobbade ju jag så vi tar och skippar det där spektaklet i år ;) Känns inte som det gör nåt alls :)

Nej nu ska jag ta och börja städa lite så jag vågar släppa in mamma ikväll ;)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Här jobbar gubben oxå till 22.
Vi skulle ha köpt oss varsin chokadask å myst i soffan vi ist ;)