lördag 19 februari 2011

loppisdags igen!

Det har visst varit lite halvdött här i några dagar nu :)
Var på anställningsintervju igår på fm vilket kändes väldigt bra! Själva jobbet var väl inte riktigt vad jag har tänkt mig men vad fan, det är ett jobb iaf!
I början av mars får jag svar.

Idag drog jag, Frida och Camilla till Uppsala på barnloppis!
Först där såklart, tom så först att vi hann smita in en sväng innan det öppnade ^^
Sen var det bara att ställa sig längst fram vid dörren och vänta och frysa :)
Gjorde lite fynd iaf, nu vill jag att det ska bli vår och lite regn så Aaron får använda sitt FINA didriksons regnställ :D
Tänk vad skönt det är att vara barnledig ibland :) Och lite extra skönt när man sitter och äter och lyssnar på andra mammor med bråkiga barn med sig ;)


Resten av kvällen blir det en ensam hemmakväll med godispåsen och melodifestivalen såklart!!
Christoper har stuckit iväg så jag får titta i lugn och ro ;)