fredag 8 maj 2009

fy vad jag har tråkigt!!!!!!!

Colin sover och Christopher är på bio och här sitter jag vid datorn med en skål popcorn och bara tråkar :(

helt otroligt hur lite det kan gå på tv på helgerna, ska väl gå och lägga mig snart kanske...

Idag har jag inte ens klivit utanför dörren, tänkte ta en sväng till affären för att få lite luft iaf, men det började ju regna :(

vill ha sommar nu ju!

Har en dryg katt i knät :D

Imorgon ska vi lämna lillen hos mormor så ska vi åka ensamma till Västerås, åh så skönt, det är faktiskt första gången vi lämnar bort honom, mormor och faster har ju setat barnvakt här hemma kortare stunder, men nu bli det ju då en lite längre stund (och inte kvällsdags när han ändå sover mesta tiden) Men jag har inga tvivel alls om att det kommer gå bra!

jaha, nu då? kolla vidare på datorn, sätta mig vid tv´n, gå och lägga mig eller kanske plocka upp lite på golvet efter våran minitornado här hemma (helt otroligt hur en så liten person kan stöka till så mycket)
aja, det visar sig vad det blir, lite av allt kanske :)

2 kommentarer:

Sanna o Norah sa...

hihi tråkigt o vara hemma ensam:( ser att ni ska iväg idag så antar att ni inte kommer o leker med oss idag som vi ville? tråkigt.
men hoppas ni får en bra dag ensamma nu då. ses o hörs!
kram

Suz sa...

..kanske så att han brås lite på sin mor? ;P
Vill mig minnas att både du och jag har alltid haft VÄLDIGT mycke grejjer och alltid tyckt att golvet är ett bra ställe att förvara saker ^^