söndag 24 maj 2009

mammakväll utan barn!

igår var det dags för några mammor (8st) från våran grupp på öppna förskolan att gå ut och äta, vi var till Norrmanska (eller ja Lilla gömman kök och bar som det då heter nu) det blev en riktigt trevlig kväll med först god mat och sen bar det vidare upp till puben. Några av dom andra skulle vidare till hotellet sen, men jag tog cykeln och åkte hem, tråkigt... men det är som det är man kan ju inte följa med alla gånger. Hade iaf jättetrevligt där!! åkte hem vid 23.30 och då var det ju läggdags för längesen ;) så jag slocknade så fort jag la mig i sängen! Sen var lillskrutten snäll och sov hela natten och vaknade kl 7.25 så lite sovmorgon fick jag!

snart ska jag placera Colin i badkaret en stund, sen när han har lagt sig ska jag göra lite smarrig minifruktsallad med jordgubbar, melon och vindruvor, mmmmm :)

1 kommentar:

Sanna o Norah sa...

tack för igår, det var jätte trevligt, det måste vi ju göra om snart igen:)
kram!