måndag 11 maj 2009

utvilad!!!

Lördagen gick ju självklart jättebra, Colin hade varit så snäll med mormor och morfar! och det var väldigt skönt att gå ensam i västerås, även om det inte vart så jättelänge :)
Igår så åkte vi ut till Fläckebo en sväng, Christopher skulle hjälpa till med veden så em spenderades där.

och igår kväll var jag så trött så jag gick och la mig 21.30, var upp ett par gånger inatt för nappistoppning, sen sov jag till 9.15 imorse, fy vad skönt det var, välbehövligt skulle jag tro :) jag som nästan aldrig kan somna om på mornarna när Christopher går upp med Colin. Men men nu var det ju så mysigt att ligga och lyssna när det regnade massor på fönstret, och väldigt sövande :)

Så nu är det Christophers tur att vila en stund så jag sitter här och Colin jagar katt :) stackars Tyson, men han måste ju tycka att det är lite kul för annars skulle han ju gå iväg!

Nappen har ju varit väldigt bra att ha när han leker med nåt jag inte vill att han ska ha i munnen, men nu dom senaste dagarna har han kommit underfund med att man kan ju faktiskt spotta ut nappen och stoppa in det man inte får i munnen istället!

Inga kommentarer: