torsdag 21 maj 2009

Ojoj nu händer det grejer ;) Var faktiskt in och gick dubbelt som personlig assistent till en 8-årig flicka i tisdags där jag ska vara som timvikarie, det vart en lång dag hemifrån... dvs en lång dag utan Colin! Men rätt skönt att få jobba lite. Ska in och gå dubbelt några dagar nästa vecka också. Sen har jag pratat med resursen och det ser ut som att det löser sig i sommar iaf! ska in och gå ännu mera dubbelt veckan efter på gröna villan och på kortis på dalhem, där det då förhoppningsvis blir i sommar då! och det bästa av allt, perioderna går ihop så att det är några lediga dagar emellan och det är precis över Colins 1-årsdag!!!! Och Christopher har också fått komma in och gå dubbelt, på rättspsyk här i Sala där han ska vara i sommar! Så nu hoppas vi ju på att våra scheman passar ihop så det funkar med Colin, men på nåt sätt löser det sig ju alltid :)

Var till Ösby på Ösbydagen idag, jag, Christopher, Colin och Mamma. Massor att titta på, Colin han tyckte att det var sååå spännande men oj vad trött han vart stackaren, somnade sittande i vagnen när vi var på väg till bilen, sen sov han i 2½ timme, nästan rekord för honom, har inte hänt många gånger det :)

Satt och kollade i gamla fotoalbum häromdan. Suzann.... Carro.... Fy vad jag saknar er här uppe, alldeles för mycket. Varför ska det vara så dyrt att åka? har ju inte ens varit ner och hälsat på er en enda gång :(
Nu ska ju iaf du Suzann komma hit snart, men Carro när kommer du?
Nån gång måste vi ju kunna tajma in så vi kan träffas allihopa, och Malena såklart!

nej fy nu sitter jag nästan och gråter så det är bäst jag slutar innan Christoper kommer hem och undrar vad jag håller på med :)

3 kommentarer:

Frida sa...

Åh va roligt! Är du USKA i botten eller? Dom ska vara jättebra på dalhem. Har vart på gruppen jag, där var det jättebra!

Sanna o Norah sa...

bra att ni får jobba lite:)
vad bra att ni är nöjda med gårdagen med alla djuren.

Suzann sa...

Fotoalbum kan ibland vara jobbiga, och roliga... <3
Lyckas vi vara hemma alla samtidigt så borde vi ta en utekväll tycker jag =)
Och ni får jättegärna komma till Halmstad, det är inte så dyrt som man tror. Billigare att ta bilen om man är minst två som åker...