fredag 15 maj 2009

japps, nu har det gått några dagar igen.
I onsdags var det dags för BVC igen och våran lilla prins han är så duktig så :) och växer gör han också - 9765 g tung och 74,5 cm lång!
I går (torsdag) var det avslutning med fröet och det skulle då vara picknick ute men det hade ju gärna kunnat vara en annan dag, fy vad kallt det var!!! Så det vart en kort stund ute sen fick vi gå in och leka istället. Det blev ju trevligt det också, men det var ju mest synd att vi inte hann med att fika på allt gott!
Dagen har jag spenderat med mamma i Västerås, längesen vi hade en heldag bara jag och mamma! Åt god thai buffe där äntligen dom goda vårrullarna fanns igen, har inte funnits där de senaste gångerna och dom är ju bara så ruskigt
goda!
Sen vart det lite shopping - till mig!! mamma var så snäll och betalade åt stackars fattiga mig :)

Så måste jag ju säga att min lillprins blir hela 10 månader idag, det är så ruskigt vad tiden går fort.... tycker inte att det var längesen jag fick reda på att jag var gravid ju!



MAMMAS ÄLSKLING!!!

2 kommentarer:

Sanna o norah sa...

Grattis i efterskott sötskrutten!

Åhh vilken underbar dag med mami du har haft då. snäll hon är som shoppade åt dig, som sagt man blir ju inte rik på att vara hemma med sina barn, fast å andra sidan är ju det, det bästa som finns=) (enlig mig)
Förresten stora killen är han nu, Colin alltså=)
våra barn är inte bebisar, bara att inse, fast det är svårt.

Suzann sa...

Åh, jag minns när du berättade att du var gravid.. Jag blev så glad att jag började gråta en skvätt =)
Och jag minns när du ringde och sa att vi inte kunde ses, för du hade tänkt att du ska in och föda barn ;P