tisdag 26 maj 2009

härlig dag i solen!

Åh vad härligt varmt det var igår! började fm med att lägga Colin i sängen för att sova (han behövde faktiskt sova) så jag kunde sätta mig på balkongen en stund innan det blev för varmt, så jag tog med babyvakten och en bok och satte mig i solen, var så skönt så! Malin kom hit vid lunch och vi gick ner mot stan. Köpte först en solhatt till Colin sen gick vi vidare till lekparken för att gunga en liten stund, sen kom Kitty med Vovven och vi gick vidare till parken där Camilla & Isak och Frida & Hannes satt så vi gjorde sällskap med dom och nu kan jag ju säga att Colin tycker INTE att gräs är läskigt längre, fy vad han röjde runt :) hade en jättetrevlig stund i gröngräset! men min stackars hud tyckte inte att det var lika trevligt med så mycket sol.... alldeles röd i nacken och på bröstet :(

Idag har dagen spenderats i Ransta igen med att gå dubbelt. Gick lika bra idag!

5 kommentarer:

anna sa...

Då kanske du har gått förbi hemma hos mig idag då???

Suzann sa...

Härligt att du börjat jobba lite! =)
Jag hoppas på bra väder nästa vecka så vi kan bege oss ner mot stan med Colin och ev Emma. Marcus ville se lite mer av Sala, så då kan man ju gå runt dammarna och fika på stan =)

Frida sa...

Det var väldigt trevligt i parken, ska bli kul när det kör i gång i sommar=) Ni som håller i det, när ska vi börja träffas ;)

Frida sa...

Säg gärna till när det är bestämt, dom andra i våran grupp undrar=)=)

Suzann sa...

Onsdag em, blir bra =)
(jag planerar bara om i kalendern ^^)