torsdag 28 maj 2009

REGN REGN REGN....... fy vilket värdelöst väder det har varit idag :( men, men det blir väl bättre nån gång! Det känns iaf i luften att åkskan och regnet behövdes, är så härligt att komma ut när solen tittar fram en liten liten stund och bara andas lite :)
Idag har jag varit i Ransta och gått dubbelt igen, och
Anna, idag tror jag faktiskt att jag gick förbi ert hus :) sista dagen imorgon sen blir det dubbelgång på dom andra ställena nästa vecka, mycket nu, men kul! snart dags att börja jobba på riktigt :)
Som vanligt så är Christopher och tränar och Colin sover så jag passade på att ta fram lite fryst frukt och vit choklad, in i ugnen och voila - gino!!! absolut bland det godaste som finns :D Och nu blir det en stund framför datorn innan läggdags.
ÄR SÅ TRÖTT!!!!

2 kommentarer:

Frida sa...

Gud så gott det lät, själv sitter jag och trycker i mig färsk annanas :D

Sanna o Norah sa...

åhh borde nog prova det där gino jag också, låter riktigt gott!!
ses imorgon, ska bli så roligt..
kram