måndag 6 december 2010

jag lovade ju visst lite bilder ;)

I fredags efter dagis så gick jag och Colin upp i skogen och traskade en sväng, det var populärt! Roligast är ju såklart att springa i nedförsbackar :D
Så stannade vi en stund och åkte i backen och lekte lite i lekparken.
Sötnosarna! Tysons sovplats är numera inne hos Colin :)
Ibland kommer han in till mig när jag går och lägger mig men sen ligger han alltid där igen när jag går in på natten :)
julbordet.... Jaa, när han fick en chokladboll satt han still i några minuter :)
Aaron, han verkligen mosade i sig maten ^^
haha, så fick han också smaka lite chokladboll :D
Söndag fm var vi hos barnens gammelmormor och busade och firade Aaron lite igen :)
Och på em till Heby och titta julshowen på ridskolan.

2 kommentarer:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Vad roligt med lite bilder =)

sånt gillas alltid såklart, ska nog ta mig i kragen o lägga in ett par jag med :)

Frida sa...

Fina bilder :) Finisar!