söndag 12 december 2010

söndag, igen!!

Jag har upptäckt att jag är lite kass på att uppdatera på helgerna :)

Bilen, den blir vi utan hela veckan.... :(

Igår tog vi en promenad hem till mamma och pappa och busade
där en stund, sen satte vi oss i mammas bil och åkte till Sorf för luciashow! Stackars Colin blir ju sååå ledsen när han inte får rida. Så vi måste ju snart prova på öppna halvtimmarna på söndagar och se vad han tycker.
Kan ingen bara ge oss en gård med lite hästar och gärna ska allt
vara betalt och klart ;)

Christopher har varit borta lördag till söndag så det blev en ensam kväll här hemma :( Aaron skrek helt hysteriskt och det tog 30-40 m
inuter innan han somnade. (för många är väl inte det nånting, men i min värld är det en evighet!! Jag har ju alltid bara kunnat lagt dom i sängen och dom somnar... nån enstaka kväll ibland bara som varit lite jobbig) Colin satt upp i sin säng och såg ledsen/irriterad ut så jag sa att han får gå och sova i våran säng om han vill så han slapp lyssna på brorsan och det gjorde han ju gärna :)
Sen fick han faktiskt ligga kvar där när jag gick och la mig, så mysigt att honom själv i sängen :)

Och en natt till fick jag sova hela natten!! Tack snälla Aaron :)

Och idag kom mamma och hämtade oss med bilen så vi slapp gå, så blev det lite pepparkaksbak där hemma!
och en massa fina domherrar utanför fönstret!
haha, fick kort precis när han gäspade :)


Så är det ny vecka imorrn igen då... en vecka närmare julafton :)
Och juldagen!!! Har nog aldrig i mitt liv längtat så mycket efter juldagen som jag gör nu!!!! Äntligen ^^

1 kommentar:

Frida sa...

vad händer på juldagen då:)?