torsdag 30 december 2010

såhär sista dagarna på året...

Näst sista dagen på 2010 kunde ju inte ha varit bättre iaf! Dagen har spenderats med dom allra bästa :) Suz, Carro och Malena - love you!!!
Började med en lunch på akropolis som var riktigt smaskens sen en sväng på stan och sen hem hit för lite kladdkaka och griniga ungar ;P

Åh, jag saknar er redan så jag nästan gråter när jag skriver det hä
r :D

Hahaha, ja man kan ju undra vad vi gör ibland ^^




Och idag blir ju faktiskt världens bästa lilla Aaron hela 13 månader!!







2 kommentarer:

Suzann sa...

Inte att förglömma hur tysta dina grabbar blev när jag satte på mig hjälmen, eller vad det heter :D

Men ja, toppendag!!

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Hihi vilken härlig bild:)

O ja du hade rätt, givetvis är det fröet:)
Klart du får härma..
o gulliga Colin, vi måste träffas snart, vi saknar er..

Kram!!