onsdag 8 december 2010

wohoo, en natts sömn :)

Lite uppföljning på det där med Aarons sömn nu då :)
Först och främst, tack för era kommentarer!

Att flytta tillbaka honom in till oss känns inte som ett alternativ, det
blir ju ett steg tillbaka liksom.... sen så måste jag möblera om igen om han ska få plats :D

Jag har provat få i honom extra välling eller gröt innan och det har inte gått och få i honom nå mer, provade dock i fredags igen med gröt vid halv sju, sen välling som vanligt runt halv åtta. Men då vaknade han redan kl 1 så det blev lite bakvänd effekt ^^ Samma sak i lördags, då åt vi ju senare eftersom vi åt julbord och han åt massor. Så välling när vi kom hem och samma sak den natten. Så det där med extra att äta gav jag upp.
Men igår gav jag honom en smörgås istället vid halv sju sen välling.
Och tametusan, jag vaknade första gången halv 6 imorse och då var det av Colin! 5.50 hämtade jag in Aaron och då fick han välling och somnade om, sen sov dom till strax före 8. Så jag har varit riktigt utvilad idag :D Härligt
!
Provade ge en smörgås ikväll också så vi får väl se vad den här natten har att erbjuda ;)
Jag räknar ju absolut inte med att det ska fortsätta så
här, men en natt är bättre än ingen :)

Vårat lilla busfrö som går nästan hela tiden nu! Och idag har han faktiskt ställt sig upp utan stöd också, han har varit lite lat med det där ;)
Lite lustigt för dom har gjort precis tvärtom, Colin reste sig själv innan han började gå och Aaron han har ju gått ett tag nu :)




Så har jag en nyklippt snygging här hemma också :) Fick nå ryck när Aaron sov och tog fram saxen! Det gick ju finfint att få det riktigt kort utan rakapparat :)

1 kommentar:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Vad fin du blev i håret Colin :)
vi ses imorgon sötnosar..
kram