onsdag 22 december 2010

julstök!

Idag känner jag mig bättre iaf! *peppar peppar*
Dock känns det att jag inte har ätit dom senaste dagarna...
Vi åkte till Västerås efter dagis idag och inhandlade lite julklappar, det var även tänkt att vi skulle köpa en plastgran men det fanns såklart bara 150cm och 210cm granar kvar så det får bli en riktig iaf :) Så lite tur i oturen var det
nog ^^
Sen tog jag en sväng ner på stan här hemma ikväll och handlade det allra sista så imorrn är det städning, köpa gran, plocka fram julpynt, fixa skinkan, göra klart sista godiset... Alla paket har jag iaf slagit in nu ikväll. Och wienernougat, snickers och vitchokladtryffel är klart, bountysmeten som står och väntar på att bli rullad bara :)
Så nu tänker jag gå och sova och hoppas på att få lite sömn inatt! B
arnen har iaf varit snälla i två nätter nu, inte behövt springa in massor hela natten :) Och igår sov dom till 8.40!!! Då blev det bråttom till dagis :D Idag fick jag väcka Colin 8.10. Så bara för att han är ledig nu och får sova så vaknar han väl halv sju :)

Inga kommentarer: