måndag 20 december 2010

sjuker....

Nej fy vad pissigt jag har mått idag :( Riktigt länge sen jag kände mig så här dålig!
Så otrolig ont i halsen har jag haft och det är ju såna här dagar man inser hur många gånger man faktiskt sväljer på en dag....
Och så ont i huvudet och i hela kroppen.

Men som tur är så har jag en snäll karl som åkte och köpte blåbärssoppa och glass till lilla mig :) Efter lite varm blåbärssoppa kändes det genast bättre och efter 1,5 liter glass känns det ännu bättre ;) Dock känns magen lika stor som i v.30 ^^
Men, hellre nu än i helgen!!! Då bara får jag inte vara sjuk! Det går inte :(

Tur iaf att mina barn är helt underbara :)

Det är noga det där med att tvätta ansiktet på kvällarna ska ni veta :D


lilla bustrollet :)


1 kommentar:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Vilka sötnosar:)

stackar mamma Ann, hooppas du är frisk idag:(
Kram!