måndag 13 december 2010

lucia :)

Jag och Colin gick en sväng ner på stan efter dagis idag, bara han och jag!
köpte lite ny ögonskugga till mig, det var det enda :) Sen tog vi en sväng hem till Christophers mormor och fick lite fika. Sen en pr
omenad hem igen.

Nej, egentligen har jag inget att skriva....

Eller jo, lite klagande kan jag väl få göra ;)
Tycker att det är så trist att vi inte får nå luciafirande på dagis.... Dom har haft det alla år förut, som senast förra året. Men dom säger att det mest är massa ledsna barn och ingen vill stå still etc, etc... Visst jag förstår dom helt och hållet, hur lätt är det att få ett gäng 1-3 åringar stå stilla och vara nöjda
och sjunga :) Men, alla andra klarar ju.... Och det är klart, mest tänker man ju på sig själv, visst vill ju jag se just mitt barn stå där och vara hur gullig som helst, men jag får väl vänta ett år med det :(
Så i år fick vi nöja oss med luciafika, i fredags....., då vi fick komma och vara med på sångsamling och sen fika lite. Varför dom inte hade det idag det vete
tusan :)

Nej, kika lite på the mentalist nu kanske :)

Och bara så att ni vet så sov Aaron hela natten inatt igen :D
Dock så kom Colin in till våran säng och jag tror fasen han har sparkat fotboll hela natten, helt mörbultad är jag ^^

4 kommentarer:

Frida sa...

Ja jag är också sjukt besviken på att det inte blev något tåg :/ Hade ju vart sååå mys! Men men, vi har något att se fram emot då :)

Malin sa...

åh va tråååkigt jU!
här fick småbarnsavdelningen sitta ner framför de större barnen!:) (är bara 2 avd på Elias fsk).
Elias såg mest fundersam ut.. haha :)))
Skööönt att det verkar ha vänt för Aaron nu! Hoppas det håller i sig!

anna sa...

här ute får vi komma på luciafika o sen är det luciatåg för de lite äldre barnen.

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

jag förstår inte vad problemet är egentligen.. för oss gick det hur bra som helst INGEN som var ledsen o inte heller någon som gick till föräldrarna. varför inte ha lucia med dom äldre barnen för. så svååårt det kan det ju inte vara. ja menar kan våran förskolan kan väl alla. =)
jag skulle verkligen vara besviken om det inte blev något. men N var med på 2 luciatåg igår, gissa om man blev stolt=)

kram