söndag 4 januari 2009

4 januari 2009

då var ytterligare en födelsedag avklarad!
dagen började med att jag fick sovmorgon, det är ju inte varje dag man får det heller :) sen var älskling snäll och städade också, åh så skönt att slippa göra det! gjorde klart tårtan jag själv iaf ;) och god vart den, med hallonmousse och geishafluff med hallon och mango på toppen! tänk vad duktig jag är ;P
sen har familjen och några kompisar varit här, jättekul självklart men ganska skönt när allt är över!

födelsedagsbarnet :D





















Colin fick låna morfars keps en stund :)
















och imorgon är det dags..... nystart på mitt liv :) hur ska det här gå, hur ska jag klara mig utan allt godis :S men nu har jag bestämt mig, så nu ska det gå!!!
nej, det här får vara allt för idag, hej då!

Inga kommentarer: