söndag 18 januari 2009

lite bakis idag.....

Ojojoj, idag mår jag inge bra..... undrar varför?
Gårdagen var iaf jätterolig!!!! Vi tog en liten nostalgi tripp ner i kassen med gamla skivor och försvann tillbaks till mellanstadie-disco tiden. Tänk att man kommer ihåg alla gamla danssteg ;) Shit vad kul vi hade, tänk att man faktiskt dansade sådär :)
efter mycket dansande så vart det dags att åka ner på krogen och jäklar vad med folk, men kul hade vi och den mesta tiden spenderades ju såklart i shlagerbaren, kan man dansa till nån annan musik?

men när det vart dags för hemgång så vart allt helt plötsligt bara kaos, fy f-n vad folk beter sig och vakterna brydde sig inte ett smack, man tycker ju faktiskt att dom kunde ha ordnat det där på nåt annat sätt. Som det var nu så stog alla och bara pressade sig fram, alla måste ju komma först, annars kanske man inte kommer ut :)
Sen vart det en snabbis till McDonalds innan hemfärd och väl hemma så var det så underbart att få lägga sig i sängen och sova och riktig sovmorgon fick jag också, härligt!!! men jä-lar vad jag har mått dålig idag..... men, men, jag hade jättekul igår iaf och då får det väl vara värt det :)

så här hemma har jag spenderat dagen på soffan :D



Och mitt nya liv få nog ta en omstart imorgon..... den här veckan har det inte blivit gjort nånting nästan, inte en enda promenad bara tränat ett par gånger och ätit godis mitt i veckan, men jag skyller på att det har varit mycket att göra den här veckan. fast allt dansande igår kanske väger upp den ogjorda motionen i veckan ;P Så imorgon ska jag se till att komma ut på promenad!!! Lust att ta sällskap Sanna?

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh låter som en riktigt rolig kväll, tur du fick sovmorgon också:) det behöver man ibland..
Sällskap? GÄRNA:) ska ringa till läkaren imorrn om norahs prickar så får vi ingen tid så kommer vi gärna med på promenad, vore skönt:)
Vi kan höras imorgon..
kram