måndag 26 januari 2009

måndag igen...

usch vad veckorna går fort!
I torsdags var vi och provade på fröet (kyrkis) var riktigt trevligt faktiskt, så det fortsätter vi nog med. Var duktiga och gick en promenad efter också! När vi kom hem igen hann vi vila en stund,sen var det dags att åka och handla.
Sen vart fredagen en lång hemmadag, var helt slut efter dom här dagarna både jag och Colin :) Men vi fick iaf sällskap av Camilla på kvällen, åt lite kladdkaka och snackade skit och mycket bebis och förlossningsprat vart det ju självklart nu eftersom vi nu väntar med spänning på att hennes lilla bebis vill titta ut snart :)
I lördags åkte jag och Colin en sväng till karlssons och handlade lite, skulle kolla nya gardiner som var billiga men det var ju väldigt urplockat på en gång såklart, men kom iaf hem med nya till köket och ett par till Colins rum som jag förhoppningsvis kan börja göra iordning snart :)

Och nu tror jag faktiskt att det är tand/tänder på g hos Colin för han har varit så ruskigt gnällig i flera dar, dreglar mer och så ser man nåt vitt i nederkäken så jag hoppas på att dom vill komma fram snart för det är inte kul att lyssna på det här hela dagarna.... nu sitter han iaf nöjd i sin gåstol som han nuförtiden "springer" fram i :)

nej, nå mycket mer hade jag nog inte att säga idag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj stora killen börjar få gaddar:) fort det går:)
hoppas dom kikar fram snart, för gnälliga barn är ju inte det roligaste som finns:p
ses på ons hoppas jag?:)
kram