onsdag 21 januari 2009

lång dag idag!!!

börjar med gårdagen. gick ner påstan för att träffa S och N och A och W och vi tog först en runda i gallerian och sen gick vi till Johanssons och åt lite sallad. Vi hade ju tänkt att gå en promenad också men det var inte riktigt väder för det, inte särskilt kul att gå när det snöar blötsnö i massor :(

Imorse gick vi upp och gjorde oss iordning för att gå till öppna förskolan, lika trevligt som vanligt! idag gjorde vi hand och fotavtryck på papper och det var ju en spännande upplevelse med massa kladdig färg :) men vi lyckades ju iaf få avtryck!!
sen bar det av ner mot stan och Johanssons idag igen, borde snart få rabattkort där tycker jag ;) men det är ju det enda stället man får plats med 8 barnvagnar :) undrar hur det ska gå när dom ställer fram uteserveringen...?

Och idag var det ju faktisk fint väder, fast lite för kallt, så jag och S tog våra vagnar med sovande barn i och gick en promenad i snön!

Så när jag kom hem idag var jag helt slut, la mig faktiskt i sängen och sov en stund, så skönt så!!!

Nu får det vara slut för den här gången!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ja vi ÄR bäst på att göra hand o fotavtryck på våra barn:) men det syntes ju att det var hemmagjort:)
tack för en trevlig dag som alltid, Jag ÄR HELT SLUT:p
Kram