fredag 9 januari 2009

dammsugare och lite glass :)

nu är snart veckan över och jag måste ju få skryta lite över mig själv :) har faktiskt varit jätteduktig och gjort magövningarna nästan varje kväll och varit ut och gått 3 dagar och idag vart det ju en riktig långpromenad när vi fick sällskapa med Sanna och Norah. och det jag är mest stolt över är ju att jag har klarat mig från massa godis!!! köpte hem en riktigt mörk choklad för att ha när suget är som värst för det kan jag ju bara äta en eller två bitar av och det har faktiskt funkat bra.
så ikväll har jag belönat mig själv med två dammsugare och lite glass, mums :) men jag hade faktiskt lite ångest när jag hade ätit upp, jag kunde ju ha väntat tills imorrn iaf....

för att sluta prata om mig själv nu så kan jag ju berätta att vi var till BVC igår med lillskrutten och då var det dags för spruta igen, usch! tycker inte om när dom sticker en nål i min lilla älskling :( men han var så duktig så! och väga och mäta fick vi ju självklart göra också, han väger nu 8255 g och är 69,3 cm lång. stora killen nu ju :)
nej, nu borde jag ligga i sängen egentligen... är såå trött idag :(
så, kika vidare lite kanske och sen ta och lägga sig!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för trevligt sällskap igår, det måste vi ju göra om, mycke roligare o ut o gå när man är 2:)
duktig du är, att hålla sig ifrån massa gott är INTE det lättaste, så damsugare o glass hade du gjort dig förtjänt av:)