måndag 12 januari 2009

resultat?!?!?!

Ja, en vecka har gått sen jag började mitt "nya liv" har det hänt nåt då? JA, det har det faktiskt, inte nåt som visas på vågen, men 2 cm mindre i midjemått iaf! Och det är jag stolt över :) så nu är det bara att fortsätta och kämpa ännu mer!!!
Men den här veckan började kanske inte så bra som den borde ha gjort.... var till Västerås idag, Christopher skrev teoriprovet och vart GODKÄND!!!! Jippie, ett steg närmare :) Men iaf, vi åkte in lite tidigare så att vi skulle hinna äta på mcdonalds, för man kan ju inte åka till västerås och låta bli att äta på donken ;) Efter han hade skrivit klart provet så åkte vi ut till IKEA en sväng och inhandlade lite småsaker, hyllor bla som ska upp på väggen ovanför våran nya tv-bänk!! Äntligen ska jag få slänga ut min hylla, den har varit med alldeles för många flyttar och håller på att rasa ihop och tar upp alldeles för mycket plats.
Efter IKEA hade vi ju hunnit bli hungriga igen.... så det vart mcdonalds en gång till :S Två gånger på en dag känns ju lite väl mycket. Men, men jag har iaf varit duktig och gjort mina magövningar nu ikväll!!

Och för att komma till nåt helt annat, min bil har fått punktering :( Vi kom ut imorse när vi skulle åka till Östs och hämta tv-bänken och då såg vi att framhjulet var alldeles platt, så nu är det väl bara att åka hem till pappa och låna grejer i garaget så jag kan lämna in däcket på lagning. Min stackars bil :(

ojoj, det vart ett lite rörigt inlägg idag.... men det får ni leva med :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vad tråkigt med bilen:(
O grattis till Christopher också, nu är det bara ons kvar men det fixar han säkert:)

det där med donken gör ju inget:p så som du kämpar på så är det väl redan borta:P Ge mig lite av din kraft kvinna:P

Snart är det ons då ses vi igen. hela dagen nästan ju:) kul!
Kram