lördag 17 januari 2009

gomorron!!!

tänk vad duktig han är min lill grabb :) nu har vi gått upp för en stund sen (kl. 7.45) och ätit frukost båda två och han har sovit sen halv åtta igår kväll, och jag gick faktiskt och la mig i tid för en gång skull så jag är riktigt utvilad idag, skönt!!
NU ligger ha och leker för sig själv på golvet så jag passar på att sitta här en stund.

Torsdagskvällen gick ju jättebra självklart, han skötte sig exemplariskt här hemma och sov så gott när vi kom hem :)

Gårdagen spenderade vi en stund i badhuset hala våran lilla familj :) han tycker att det är så kul att bada våran Colin! han blir helt galen när han kommer ner i vattnet och stänker hej vilt omkring sig :)

Och ikväll är det dags för mig att roa mig lite, blir en tur till Västerås för att parta lite med en kompis som ska ha inflyttningsfest :) ska bli så kul, vi har väl inte festat ihop sen högstadiet tror jag.

nej, nu är det nån som inte är nöjd på golvet längre ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

duktig han är lille Colin, visst är det skönt när dom sover hela nätter?:)
åh kul med badhus, måste dit vi också, när Norahs prickar är borta..
ha en rolig kväll!
kram