fredag 25 mars 2011

Aaron sov faktiskt i ett sträck ända till 6.20 imorse :)
Åka till busborgen lite oftare tror jag ;)

Åkte förbi och tänkte lämna in kameran idag, men dum i huvet som jag är så sa jag vad som hänt och bara för att jag tappat den så gäller inte garantin!!!! Inte fan kunde han vara lite sjysst heller :(
Hatar verkligen att vara utan kamera, känns som halva livet är borta ^^

Zumba på em idag och det är ju för underbart!! Taggar för uppvisning den 17 april, åh vad roligt det ska bli :)

Och vet ni vad? Jag tror faktiskt att jag har blivit av med det värsta sötsuget! Men nu har jag ju faktiskt ätit rätt ok och jag tror att det är den största anledningen :) Sen känner jag mig ju lite mer motiverad när jag både känner och ser att det händer nåt med kroppen :)

Nu ska jag strax gå och sova, imorgon fm blir det ett box pass sen blir det tjejkväll på kvällen :)

Gonatt!

Inga kommentarer: